Subject: Lisainformatsiooni küsimine
From: "Viorica Tšaikovski" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Wed, 17 Jul 2024 13:44:02 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Terviseamet saatis 04.07.2024 Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ametile 
märgukirja. Märgukirjas viidati veebileheküljel snowman.eu raseduse ajal 
veipimise kohta avaldatud väidetele, mis Terviseameti hinnangul eksitavad 
tarbijaid ja on ebaausad kauplemisvõtted.

Palume teil edastada selle kohta meile ka Terviseameti põhjalikum hinnang, 
milles selgitate konkreetselt ja teaduslikele uuringutele tuginedes, et 
välja toodud väited on valed/eksitavad. Ühtlasi oleks hea välja tuua ka need 
uuringud ja neis sisalduvad järeldused, milles on kinnitust leidnud 
e-sigarettide kahjulikud mõjud (näitamaks, et ettevõtja ei jaga tarbijatele 
infot kaasnevate riskide kohta).

Kuna kõnealused väited tulenevad siiski uuringust, on meil vaja vettpidavaid 
teaduslikke tõendeid ja argumentatsiooni, mis väidaksid vastupidist. TTJA-s 
ei ole terviseala spetsialiste, mistõttu loodame, et Terviseamet saab meid 
siinkohal erialaste teadmistega aidata.

Lugupidamisega

Viorica Tšaikovski
Ettevõtluse osakonna jurist
+372 667 2007 | [email-masked] | www.ttja.ee 
<http://www.ttja.ee/>
Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet
Endla tn 10A, 10122 Tallinn